Órarend

frissítve 2020 október 30.

Nagyterem Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek Szombat Vasárnap
16:30 Gyerek Taekwondo
Móni, Alajos (70/4590087)
Karate
Dmtk
Gyerek Taekwondo
Móni, Alajos (70/4590087)
Karate
Dmtk
Karate
Dmtk


17:30 Step
Ilona
Pilates
Györgyi
Step
Ilona
YogaFit
Zsuzsi
Néptánc
HFSE


18:30 Alakformáló
Ilona
Kangoo
Gabriella (30/3012234)
Alakformáló
Ilona
FitFight®
Zsuzsi
Néptánc
HFSE


19:30 ZumbaFit
Zsuzsi
Alakformáló
Anita

ZumbaFit
Zsuzsi
Néptánc
HFSE


Kisterem Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek Szombat Vasárnap
08:00 FitJump
Zsuzsi
Zsákos Box
Sanyi
Zsákos Box
Sanyi
Zsákos Box
Sanyi
Zsákos Box
Sanyi


09:00 KondiFit
Zsuzsi
Alakformáló
Anita
KondiFit
Zsuzsi
Alakformáló
Anita
FitTrambuli
Zsuzsi

Kangoo
Gabriella (30/3012234)
10:00




Alakformáló
Anita

16:00 Balett
Jakab Éva


Balett
Jakab Éva



17:00 Balett
Jakab Éva
GyerekFit
Zsuzsi
Karate
Dmtk
Balett
Jakab Éva
Néptánc
NIHD


18:00 Saját testsúlyos
Szandi
Zsírégető
Zsuzsi
Saját testsúlyos
Szandi
Kangoo
Gabriella (30/3012234)
TRX
András


19:00 TRX
András
YogaFit
Zsuzsi
TabataMix
Zsuzsi
TRX
András
Alakformáló
Györgyi


20:00 TRX kezdő
András
X-cross
Peti

TRX kezdő
András



Spinning terem Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek Szombat Vasárnap
08:00 Spinning
Kiki
Disco Spinning
MikiBá
Spinning
Alexa
Spinning
Alexa
Spinning
Kiki


09:00




Spinning
Alexa/Kiki
Disco Spinning
MikiBá
17:00 Gerinctorna
Kati

Callanetics
Kati

Kezdő Spinning
Böbe


18:00 Disco Spinning
MikiBá
Spinning
Alexa
Spinning
Kiki
Spinning
Böbe
Disco Spinning
MikiBá


19:00 Disco Spinning
MikiBá
SpinRacing
Peti
Disco Spinning
MikiBá
SpinRacing
Peti



20:00 Spinning
Kiki
SpinRacing
Kinga

Spinning
Kiki



Kondipark Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek Szombat Vasárnap
09:00






18:00






Óra leírások

Street Workout: Ha nem tudod hogyan kezdj bele a saját testsúlyos edzésbe, vagy szeretnél elérni egy szálkásabb testalkatot, fejlesztenéd erő-állóképességedet, akkor jelentkezz hozzám, és egy jó hangulatú edzés keretében segítek megvalósítani a céljaidat!
Kitartó munkával és akaraterővel nagyon szép eredményeket el lehet érni!

FitFight®️: Küzdősport alapokra épített fitnesz irányzat, mely különböző harcművészeti ágak mozgás anyagát ötvözi zenével. NEM aerobik óra, de csoportos óra! Rendkívül jó állóképesség fejlesztő, zsírégető! Kb. 500-600 kalória felhasználású óra! Hátizmokra nagyon jó hatással van! Nagyon intenzív!

TabataMix: A TABATA edzésmódszer elemeit ötvözi Alakformáló óra elemeivel! Változatos fitnesz-eszköz használattal! Kitűnő zsírégető és állóképesség fejlesztő óra!

FitJump: Könnyen követhető, NEM akrobatikus ugró lépések! Bemelegítéssel kezdünk. Utána kb. 15 perces ugráló blokkok, közte pedig erősítő gyakorlatok a trambulin használatával! Vidámabbnak és fittebbnek fogod érezni magad az edzés után!

Kismama torna: A kismama torna során a bemelegítést követően keringésjavító, állóképesség növelő gyakorlatokat végzünk. Ezeket célirányos, törzs- és gátizomzatot, valamint a medence körüli izomzatot kondícionáló, erősítő gyakorlatok követik. A torna utolsó részében a nyújtásé, a relaxációé és a szülés során alkalmazandó légzéstechnikáké a fő szerep. A torna során végig nagy hangsúlyt fektetünk a helyes testtartásra is.

YogaFitness: Súlyzó és gumiszalag használatával érjük el az izmok jól eső megdolgozását. Az óra bemelegítéssel kezdődik ami power yoga poziciókra épül, majd szinte az összes izomcsoportot megdolgozzuk, megmozgatjuk és az óra vége mindig 10 perc nyújtás, lazítás, relaxálás. Amit kapsz egy olyan komplex testmozgás amely formálja és erősíti az izmaidat, belső engyesúlyt fejleszt, erősítí a gerinctartó hátizmokat ezáltal javítja a tartásodat. A Fitness yoga intenzív, minden korosztálynak ajánlott.

Callanetics: A Callanetics-torna során a lassú, kicsi, de erőteljes mozdulatokkal mindenekelőtt a csípő, a has és a fenék mélyizmaira koncentrálnak. A Callanetics alapelve a gyakori ismétlés. A kezdők, illetve azok, akik korábban keveset sportoltak, tíz-húsz alkalommal ismételnek egy-egy mozdulatsort, a haladók esetében ez a szám akár az ötvenet, sőt százat is elérheti! A gyakorlatok során a hátat és a gerincet nem éri túlzott terhelés, rendszeres elvégzésük pozitív hatást gyakorol a testtartásra.